Hemma Hos Oss

Ja, vad händer här hos oss? Vi har kollat på Talang 2008. Daniel ligger just nu i soffan och inväntar hockeyn. Ja, semifinal i hockey-VM. Sverige - Canada kl 22:30 och själva matchen startar inte förrän kl 23:00. Oj, jag har blivit riktigt haj på det där med hockey, eller kanske inte. Men jag kan bra mycket mer nu än för 3 år sedan. Jag vet i alla fall att Sverige spelar semi ikväll, men kan fortfarande inte fatta hur man ser att det blir offside. Helt kört.

Imorgon bilr det sovmorgon. Var verkligen helt slut när jag kom hem förut. Ingen aning om varför. Somnade t.o.m en kort stund. Eller nej förresten, inte så jättelång sovmorgon ändå kom jag på nu, eftersom jag har bokat in mog på ett BodyPump-pass imorgon kl 10:30. Måste och är verkligen sugen på att träna igen efter all denna förkylning. Hoppas att jag känner mig fit for fight imorgon bitti. Det gör jag iofs aldrig, nästan, men bara man kommer upp så brukar det gå bra.

Vad tänker ni hitta på i helgen. Nu vill jag veta. Fler kommentarer tack!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0