Imorgon Kommer Syster Lotta

Jepp, blev bestämt nu i eftermiddags. När jag cyklade in till stan åkte jag förbi en jättemysig butik, som jag aldrig har varit inne i tidigare. "Sofias Garderob" heter den, en jättemysig liten butik med "Josefinkläder", d.v.s fina klänningar, tunikor, topar m.m. Det som fick mig att gå in var en jättesöt vit klänning och eftersom jag vet att Lotta letar studentklänning och inte har hittat något var jag tvungen att gå in och prova den. Som en kort balklänning nästan, men alldeles lagom.

Det fanns bara en kvar, så jag ringde och frågade om jag skulle testa den åt henne. Tog kort och skickade och hon gillade den. Så nu ligger den här i en påse i vårat vardagsrum. Det var bara tre dagars öppet köp, så imorgon kommer hon och testar den. Kul med oväntat besök! Hon är ledig på onsdag också så det passade ju jättebra. Hoppas, hoppas den passar och att hon tycker om den lika mycket som jag, för den var superfin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0