Jag & Andreas

Jepp, nu är det bloggtime för mig och för D:s brorsa Andreas som fyller 20 idag! GRATTIS! Ja må han leva, ja må han leva...

Nu tar A över..:

chatten välkommnar Andreas...

ANDREAS: Tack så mkt..

SOFIA::  Varför är du så cool?

ANDREAS: Svår fråga?? jag bara är sån...föddd så du vet..

Britney S: Skulle vi kunna dejta nån gång???

ANDREAS: Haha ..nej tror icke det...har inte tid för dig...kanske paris????

ANDREAS: Nu  tackar jeg för mig..ha det braa!!!

btw nu blir det krog!!!!!



här e jossan:

Nu tackar vi A för den här gången. Lite bfrågestund och så. Nu blir det krogen som sagt.

Önskar A GRATTIS gen och önskar godnatt!!

Ta hand om er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0