Jag Överlevde

Yes, hemma igen nu och det var som jag sa, det känns bättre efteråt. Men oj,oj vad mycket jobbigare det var än sist ( ca. tre veckor sen). Man tror ju liksom att man ska orka lika mycket som då, men icke. Så jag fick lugna mig lite och startade faktiskt ganska mjukt ändå.

D är borta hela dagen idag. Domaravslutning. Så dom är nog inte hemma förrän inatt någon gång. Blir nog jag som får hämta dom då inatt, men jag har faktiskt erbjudit mig så det är inte speciellt synd om mig tycker jag.
 
Nu ska jag äta, duscha och sedan bege mig ut i regnet och till Daniels föräldrar för att måla det sista på stolarna. Ikväll blir det lungt igen. Antagligen finns jag framför TV:n om ni letar efter mig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0