Mmm... Laxpasta

Kom precis hem från jobbet. Sen dag idag. Hade fått röstmeddelande på mobilen såg jag. Från M på IKEA Karlstad. Yes, nu har han skickat schemat så jag har det imorgon. Dom hade t.o.m utökat från 50% dom första veckorna. Vet dock inte hur mycket.

Dessutom har dom bestämt en dag för utbildning. Jag är såklart bokad hela den dagen så jag får ringa imorgon till förskolan som bokat mig och se om det går att lösa. Trösten är väl att M sa att det var fler som hade ringt och sagt att dom inte kunde. Och om jag inte kan så skulle dom försöka lösa det någon annan dag. Men självklart skulle jag gärna vilja vara med den dagen som planerat, eftersom jag är uppbokad i flera veckor framöver.

Väntar i alla fall på schemat!



Nu blir det matlagning här. Laxpasta står på dagens meny. Ska börja packa sedan också.





Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0