Ny Väska Från "Jouels"

Var i stan med Lotta idag. Klänningen passade henne superbra och med tillhörande accessoarer kommer hon bli skitsnygg. Bilder på detta kommer ju såklart inte förrän efter hennes student, annars blir det ju inte roligt.

Var inne i butiken "Sofias Garderob" idag igen (där klänningen är köpt). Var tvungen att visa Lotta vilken underbar affär jag har hittat här i stan. Jag hittade väskan som är på bilderna här nedanför och eftersom Lotta också tyckte den var super köpte hon också en. Vi bor ju faktiskt inte i samma stad längre. Mycket praktiskt ibland. Hmm, så det måste finnas en anledning till att folk tycker vi är lika, dels eftersom vi gillar samma saker.



Såhär söt är min nyinköpta skatt med
små blommor utanpå...


...och innuti ett jättefint blommigt tyg.


Ett fack med dragkedja och
ett för mobilen.



Underbart var ordet!


Kommentarer
Postat av: Helena

Åhhhhh, vad kostade den? väskkåt

2008-05-14 @ 20:18:49
URL: http://arendalirl.blogg.se/
Postat av: Josefin

399:- Jag absolut älskar den!

2008-05-14 @ 20:20:52
Postat av: Matilda

ooh va söt:)

2008-05-14 @ 22:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0