PS Jag Älskar Dig

Var i stan tidigare idag och inhandlade en poleringsfil till mina naglar, ett genomskinligt nagellack och en pocketbok inför resan. "P.S. I Love You" heter den. Hoppas att den är bra för det är den som kommer gälla nu på semestern. Nu är det ju bara tre dagar kvar tills vi åker. Längtar. Ska börja packa lite imorgon.

65 kronor på Åhlens



Jag var dessutom inne hos min frisör Mia. Kände att håret inte allt blev som jag tänkte mig. Har känt mig obekväm i det hela dagen idag. Och eftersom det är lätt att bara slänga i ny färg utan att riktigt veta vad man gör pratade jag med henne först. Hon är så snäll och hjälpsam. Tyvärr säljer inte hon färg så jag gick in på en anna salong i stan. Jättebra personal där också som tipsade om hur jag skulle göra. Resultatet nu känns mycket bättre.
 Det nya är nu ilagt. Ljusbruna slingor ovanpå det andra och det känns kanon. Mycket bättre. Kanske blir jag ljusare någon gång under sommaren igen, men sålänge är jag nöjd såhär.

Puss


 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Är inte dt en film också?:)



Vill se bild på dej nu då;D

2008-05-22 @ 16:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0