Turkey, Here We Come!

Blev ingen träning ändå idag. När jag började kolla vad jag skulle ta med för kläder på resan insåg jag att jag behövde ett par nya linnen eftersom sommargarderoben inte har varit speciellt uppdaterad sen förra säsongen. Så en sväng till stan blev det. Två linnen och ett par minimjukisshorts hade jag med mig hem.

Orkade inte göra någon mat. Eller rättare sagt så fanns det inte något att göra mat av. Har försökt äta upp det som fanns i kylskåpet och inte köpa något onödigt denna veckan. Så vi sponsrade pizzerian istället för att laga eget. Inget jag brukar göra faktiskt, men det finns undantagsdagar.

Har nu packat hela kvällen i små omgångar. Har verkligen svårt för att packa allt samtidigt. Skriver alltid packlista. Har gjort det ända sen jag var liten. Skillnaden från när jag var liten är att jag inte längre packar allt jag vill ha med mig två månader i förväg, utan som tidigast två dagar. 


Alanya

Vet inte om ni hör mer från mig på någon vecka nu då. Åker i morgon fömiddag. Kanske ett inlägg då. Lovar inget. Annars får ni ha det bra. För det tänker jag ha! Ska njuta fullt ut av semster, sol och bad.


Puss! 

Kommentarer
Postat av: Helena

Ha det nu så jättebra där nere!:)

2008-05-23 @ 23:03:48
URL: http://arendalirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0