"Bussen stannar nu i Hor"

Om man åker ca 30 minuter mot Kalmar från Jönköping kommer man till ett litet, litet samhälle som heter Hor. Eller ja, jag vet faktiskt inte om det är ett samhälle, men det finns en lanthandel och där bussen stannar står det "Hor C" på skylten, så det kanske är ett litet samhälle trots allt. Tycker bara att namnet Hor låter lite roligt. Så mogen är jag haha.


Men det var ett tag sedan jag var där nu, jag är nästan framme i Kalmar. I alla fall någonstans mellan Växjö och Kalmar och då är det ju rätt nära.


Det var en liten update på läget hos mig, Vad gör ni?


Puss!♥ 



Kommentarer
Postat av: daniel

tjenare

jag sitter och kollat tv och funderar på vad jag ska hitta på imorgon. så det händer inte spec mycket kan man säga!

2008-11-27 @ 23:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0