Färdig! Här Kommer Min Dag:

Nu har jag skrivit klart uppgiften. Eller ja, inte helt klart men det mesta är färdigt. Så nu kan jag berätta vad jag jag har haft för mig idag.

När klockan ringde i morse var jag faktiskt inte riktigt så trött som jag brukar, men jag hörde att det blåste och spöregnade ute så jag hade gärna legat kvar i sängen och tagit en lång sovmorgon med frukost i sängen, läsa tidning och bara mysa under täcket. Men så var det ju jobbdag så det blev inget med någon sovmorgon. Gick upp och fixade i ordning mig och åt sedan frukost framför Rix MorgonZoo på TV 6. Rätt mysigt det också faktiskt.

Eftersom det regnade så mycket var D snäll och körde mig till bussen. Ja, jag vet att det inte är alls långt att gå, men det vräkte verkligen och paraplyet var kvar på MQ.
 Eftersom jag som vanligt var inne i stan 20 minuter tidigare än jag börjar läste jag som vanligt Metro. Känns riktigt bra att ha lite koll på nyheterna redan innan jobbet. Som jag har skrivit tidigare så finns det så mycket annat att göra på kvällarna att jag inte kollar nyheterna då.


Läste Sofies Mode och Elle på lunchen.


Har haft en superbra dag på jobbet. Rätt lugnt men roligt. Har gjort lite allt  möjligt och bevisat att jag har lärt mig att knyta en slipsknut, haha. Gick på stan på luchen och hittade en del kul saker. Massa fina julsaker också men jag löpte faktiskt inget. Letade bara massa inspiration.


Såhär såg jag ut idag.


D var i stan när jag slutade så jag fick åka bil hem idag och slapp bussen som tar en halvtimma! Skönt! När jag kom hem hade jag tänkt laga kasslergratäng med ris, men eftersom riset var slut fick jag hitta på något annat. Hittade ett smaskigt recept på Arla.se; "Ugnsgratinerad kassler med het äppelsalsa". Riktigt gott och kul med någon nytt!

Nu ska jag snart sova så jag är pigg imorgon.



Vad har ni gjort idag?


Puss!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0