Första advent

Sov länge i morse. Till klockan 12. Jätteskönt, men jag förstår inte riktigt varför jag är så trött hela tiden. Måste bero på årstiden men imorgon är det ju första December och för mig är det en ljus månad eftersom så många tänder ljus och har stjärnor och ljusstakar i fönstren.

Tog en sväng in till stan. Skyltsöndag och julmarknad. Köpte några glaskulor som jag ska hänga i fönstret. Jättefina och jag har kollat på dom innan så idag bestämde jag mig för att köpa med dom hem. Dom är handblåsta här i Kalmar så det känns som en rolig grej att ha något härifrån också.


Redo för stan


Kollade på första säsongen av SATC i eftermiddag. Har även lagat Chili con carne och druckit glögg och ätit pepperkakor med några av dom andra här i korridoren. Mysigt! Lite första adventstämning i alla fall.

Nej, nu ska jag hänga upp mina glaskulor. Ni ska få se imorgon.


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: daniel

lycka till med julkulorna. och drack ni upp hela flaskan med glögg eller?

2008-11-30 @ 21:48:05
URL: http://zwich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0