Helglyx På En Vanlig Tisdag

Idag efter jobbet tränade jag. Åh, underbart kul att dansa är det tycker jag. Numera alltså. För trodde jag inte att jag kunde och första gången jag var på Body Jam i våras kände jag mig värdelös. Men, som med allt annat så måste man träna och öva för att lära sig och bli bättre och nu tycker jag att det är roligare än all annan träning. Bra va?

Jag tror att man är lite rädd för att testa nya saker, men nu sen jag började på utbildningen och vi har pratat mycket om personlig utveckling och mål känns det inte alls lika konstigt att testa nya saker. Jag har väl aldrig varit direkt rädd för det innan heller, men jag känner att det känns lättare nu. Positivt och kul att det känns att utbildningen ger mig något.


D hämtade mig efter träningen och när vi kom hem stod det fläskfilé med klyftpotatis och bearnaisesås och väntade på bordet. Mm. Såå gott var det. Helglyx såhär på en vanlig tisdags känns ju superlyxigt. Extra liksom.
 

Har städat upp i lägenheten och skrivit på skoluppgiften vi har fått för den här veckan. Känns som att jag har gjort hur mycket som helst idag. Skönt!


Imorgon ska jag börja kl 9 istället för 10 för jag ska få hjälpa till att skylta om skyltfönstret. Superkul! Fick dessutom fixa till en vägg idag helt själv. L berättade úngefär vad tanken var men sedan fick jag greja helt själv. Jättefint blev det tyckte både hon och jag. Det känns så roligt att jag får lite ansvar och bra uppgifter. Lär mig massor på det och får vara kreativ samtidigt. Det gillar jag!


Nej, nu ska jag sova!


Puss & Godnatt!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0