I Tanum

Åkte till Tanum efter jobbet igår. Eller ja, det är ju inte mitt jobb men jag räknar det som jobbet ändå. Åt taccos och kollade Idol igår kväll. Mm, det var längesedan jag åt taccos. Eller ja, tre fyra veckor sedan hos Ilina, men någon gång i månaden måste man ju eftersom det är såå gott. Lätt, gott och nyttigt.

Har varit och hälsat på hos mormor nu på förmiddagen. Vi drack kaffe och spelade kort. Mysigt var det och goda kakor.

Just nu väntar jag också på att äta mat. Mamma lagar älgstek och potatisgratäng. Mums! Luktar supergott här nu och magen kurrar så jag hoppas att älgen snart är klar!

Verkar det som att jag bara äter hela tiden? Jo, det kanske det gör, men jag älskar mat. Dessutom är det mycket roligare att äta tillsammans med andra och inte ensam. Och så är ju mammas mat något extra!


Jaja, vi hörs!

Puss!♥



Kommentarer
Postat av: lotta

säker på att det var älg och inte mus? :D

2008-11-01 @ 16:17:14
Postat av: Fru Evelina

haha vi äter ju tacos typ en gång i veckan =) så gott!



jag vill bli lite ljusare förresten, vill inte vara orangehårig =)



kram

2008-11-01 @ 17:06:34
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0