Idealmakaroner Och Köttbullar

Idag har Daniel gjort middag. Och nej, tyvärr blir det inte fläskfilé varje gång. Idag blev det färdigköpta köttbullar och idealmakaroner. Hm, inte min favorit, men däremot en av Daniels. Frågar ni mig så tar jag hellre fläskfilén. Men ibland måste man väl kompromissa antar jag. Mätt är jag och det är väl huvudsaken.
 Vad tycker ni om köttbullar och makaroner?


Måste skriva lite på min skoluppgift som vi har för denna veckan. Förrsten är det roligt att kommentarerna blir fler. Jätteroligt att läsa! Hörs sen!


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: cicci

Åts faktiskt pasta och köttbullar här med idag.

Kalkon i köttbullarna och pastaskruvar.

Jag tycker det är helt ok när man inte orkar laga nåt avancerat som händer titt som tätt här ;-)

2008-11-13 @ 00:33:48
URL: http://livethoslarssons.blogg.se/
Postat av: Matilda

Behöver jag ens kommentera?

Det var iaf längesen jag åt det nu, det får jag ta och styra upp...

2008-11-13 @ 16:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0