I'm Back

Så nu har hela helgen gått och imorgon är det dags för MQ igen. Undrar vad jag ska göra imorgon? Hoppas det finns något roligt uppdrag till mig! Har dessutom fått en uppgift från skolan som ska fixas och lämnas in i slutet av veckan. Inte så jättesvår, men det kräver ändå att man tänker till lite grann och sätter sig ner och sammanfattar lite.

Det har varit en trevlig helg. Lungt och skönt. Den ända som firade Halloween ordentligt var lillasyster M. Hämtade henne inatt från en fest. Alla som man har tyckt var små innan är ju inte det längre. Haha, jag börjar nog bli gammal eftersom jag inte tycker att hon är liten längre. Men du kommer ju alltid vara min lilla lillasyster ändå M!

Körde hem förut i mörkret. D får ju inte köra, men jag kör så gärna. Det är ju kul att köra! Har ju inte blivit så mycket nu i höst eftersom jag inte har någon bil i Kalmar. Undrar när jag ska bli vuxen nog att skaffa egen bil?




 

Vad tror ni om den här ferrarin? Coola tjejer kör ju coola bilar, inte sant?





Undrar om det blir ett avsnitt Lost ikväll innan vi ska gå och lägga oss? Jag borstar tänderna så länge i alla fall så får vi se hur det blir när D har kollat klart på någon serie på tv:n.

Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag är inte så liten längre hörru;)



Förresten, är det fjärde säsongen ni ser?:)

2008-11-03 @ 17:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0