Kommentarer?

Idag ska jag fixa håret. Färga, slinga och klippa. Ni ska få se resultatet senare. Är ledig idag och jobbar på lördag istället. Ska i alla fall bli superkul att göra om lite för just nu är jag så trött på mitt hår.

Funderar lite på varför det är så lite kommentarer när så många är här inne och läser? Hmm, det blir mycket roligare att skriva om fler kommenterar.

Nu ska jag plugga lite. Får en uppgift varje vecka som vi ska lösa så det är väl bäst att sätta igång med det.



Puss!♥



Kommentarer
Postat av: cicci

Håller med.

Jag tjatar och gnatar på alla att kommentera.

Men om sanningen ska fram är jag precis lika kass själv på att kommentera hos andra.

2008-11-06 @ 15:42:07
URL: http://livethoslarssons.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jag vet... Jag ska skärpa mig (både till Cicci o dig)!!!!! Är inne o kikar nästan varje dag. Men har alltid lite dåligt samvete för att jag sitter vid datorn och inte gör det jag skulle gjort istället... Men jag ska ta mig i kragen! LOVAR!!!

2008-11-06 @ 18:48:23
URL: http://gillbergs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0