Lördag & Idag

Åkte till Tanum igår på förmiddagen. Bara mamma hemma när jag kom för Matilda var på "Öppet hus" på gymnasiet i Uddevalla och Lotta höll och till i Uddevalla (dock inte på gymnasiet). Inte så ofta det är bara jag och mamma men det var mysigt. Åt jättegod lax med festaost- och soltorkadetomaterröra på (fick med som matlåda för morgondagen också.)

Hann med en snabbvisit hos mormor också. Alltid roligt att hinna med det när man är hemma.

Åkte hem nu idag på eftermiddagen. Kollar på Parlamentet nu. Rätt roligt! Blir bara lungt framför TV:n ikväll. Ska nog kolla på Sanningens Ögonblick på 5:an sedan. Egentligen är det inte alls ett speciellt bra program men har man börjat titta så är det svårt att sluta. Antar att det är det som är tanken.


Vad har ni gjort i helgen?



Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag har också haft en underbar helg!! Var ledig i fredags så det har varit långhelg dessutom...



I fredags var O här på fm-fika. Vi gjorde kladdkaka, mums!! Sedan bar det av till Surung på 23+51-årskalas.



Lördagen började med en låååång frukost innan det var dax att åka till Kärra på 27-årskalas. Sedan åkte jag och C på ljus-party. JÄTTEMYSIGT! Handlade ifs alldeles för mycket men man kan ju inte låta bli... Köpte bla ljus med juldoft: "Kanel & Lagerbär". Sedan hade vi en riktigt trevlig kväll här på Gillberg! Jag&J, C&M, T, L, och O. Vi gjorde varma mackor och fnissade till långt fram på natten...



Idag, söndag har vi haft en utedag jag o J. Jag har höststädat i trädgården och lagt granris på rabatterna. J har gjort en massa olika pyssel. (Han fick iaf igång sin traktor och körde några varv... ;)...)



Får se om veckan blir lika upplyftande... Jag har en 6-dagars arbetsvecka att se fram emot!... Phu!



Ha det bra!

2008-11-16 @ 21:59:28
URL: http://gillbergs.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

Ja, visst går det fort med Leon... Och med Thea!! Hon säger nya fraser och ord för varje gång man träffar henne.



Ett ljusparty är som ett TupperWare-party fast med ljus istället för plastburkar... Vi var hos en tjej Cicci känner som bor i "Spökstan". Vi var väl ca 10 tjejer. Sen var det en tjej som sålde produkter för Partylite. (dvs. ljus, ljuskoppar, aromalampor mm) Sen får man ju (om man vill) beställa så kommer varorna levererade efter några veckor till den man var hos på "partyt". Jag har varit på just Partylite-party innan och jag tycker jätte mycket om de ljusen! Det finns ca 40 olika dofter att välja bland!! De är ju inte billiga precis... men det är ju nästan inget när man går på homeparty...

2008-11-17 @ 21:23:44
URL: http://gillbergs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0