Nu Äter Jag En Clementin

Ikväll när jag kom hem luktade det jättegott här i lägenheten. Det luktade mat. Köttfärsås med massa vitlök som D hade lagat. Det stod och väntade på mig på spisen, så det var bara att ta.
 Daniel är på domarmöte. Det skrev jag i morse tror jag. Jaja, i vilket fall som helst har jag inte gjort så mycket sedan jag kom hem. Pratat med mamma, Elina, Therese & Lollo bara. Eller bara och bara, men det var kul och prata. Saknar mina Kalmartjejer ju och Lollo också för den delen. Hon bor ju här i Karlstad nu så vi bestämde att vi ska ses på onsdag. Åh, ska bli såå roligt att ses igen, för det blir ju inte så ofta längre.

Idag har det varit jätteroligt på jobbet. jag har hjälpt flera kunder. Alltså hjälpt dom och plockat fram flera olika alternativ och diskuterat och försökt använda mig av det jag har lärt mig hittills i skolan. Jätteroligt! Det är ju kundkontakten som är det roligaste och det är ju där vi ska öva oss mest. Får stå i kassan nu också och ta betalt utan att någon står brevid mig.
 Jag skulle även vilja lära mig lite mer om budget och lite sånt, men det ska nog gå att lösa för butikschefen C är jättesnäll och trevlig. Jag får beröm också, det känns jätteroligt!


Nu kom D hem så nu blir det Lost, en macka och te. Mmm! Förresten är clementinerna jättegoda nu. Rekomenderas! Och ja Matilda, det är säsong 4.


Puss & Godnatt!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0