Ojdå, Jag Somnade Visst

Godmorgon!

Jag var så trött igår att jag somnade framför TV:n redan vid 9-tiden. Hmm, sov en halv timma, pratade med Therese en stund och gick sedan och la mig rätt tidigt ändå. Skönt att få sova. Jag älskar att sova. Fast jag älskar att göra roliga grejer också, så jag försöker göra båda två. Alltså inye bara sova, Det gäller ju dessutom att passa på när man inte har något speciellt för sig. Jaja, nog om det.

Ska snart gå ner till bussen. Är alltid i stan 20 minuter innan jag börjar. Alldelses lagom för att hinna läsa Merto. Skönt att kolla av läget i nyhetsvärlden någon gång om dagen och jag måste säga att jag är väldigt dålig på det på kvällen så för mig passar det bra såhär.



Såhär ser jag ut idag. Vit T-shirt och mörka jeans har jag på mig. Så vet ni.



Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0