Söndag

Idag är det fars dag. Även att jag inte kan fira min pappa så tänker jag på honom som världens bästa pappa ändå. Tänker lite extra mycket på det idag. Hoppas alla ni andra har firat era pappor ordentligt idag för det är dom värda tycker jag.

Vi var hos Daniels försäldrar och åt farsdagslunch. Sedan vidare på kalas till hans morbror som fyller år idag. Åt god tårta! Såklart borde man lära sig någon gång att man inte ska ta den sista extra biten eftersom man alltid blir så mätt av den.

Har lagat risotto till oss här ikväll. Det är en favorit hos mig måste jag säga. Skönt med en ledig dag för imorgon börjar en ny vecka igen och då gäller det att vara pigg och fräsch inför nya utmaningar.


Hmm, nu ska jag fundera ut vad jag ska ha på mig imorgon.


Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0