Timbuktu

En superrolig kväll igår. Var inte så pepp innan men Ilinas övertalning fungerade bra, haha. Det är därmed inte sagt att det fungerar varje gång men.
 Jag kan väl inte påstå att jag kan så jättemånga av Timbuktus låtar, eller ja inte texter heller för den delen, men det gjorde inget för shit vilket drag det var. Han är faktiskt grym!

 Som vanligt hade jag inte med mig mer än mobilen att ta kort med så kvaliteten är inte den bästa, men här kommer i alla fall lite bilder:


Timbuktu



Timbuktu



Timbuktu & Damn



Och såhär såg jag ut igår kväll. Både kjolen och linnet är från MQ:s nya
festmärke "Paris, Karte & I". I like it!


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Elina

Vad skoj vi hade du!:) Kommer alltid minnas!:) Josefin och Jag och Anders och Sofie va med också på Timbuktu! Tror jag ska lägga in ett inlägg faktiskt puss!

2009-02-22 @ 02:38:23
URL: http://e5.blogg.se/
Postat av: Elina

Han som spelade saxofån, saxofon?!?! haha han va schnyggg

2009-02-22 @ 02:39:15
URL: http://e5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0