Trötter

Kul idag också på jobbet. En hel del folk och många farsdagspaket. Eller ja, jag packade inte in så jättemånga eftersom jag inte stod i kassan men jag såg ändå att det tillverkades en hel del.
 Kavajen kändes superbra men eftersom det var såpass mycket att göra glömde jag bort att ta en bild. Kanske kan låna den och ta bild en annan dag. Den är ju inte min, utan bara lånad från butiken. Hmm, får se hur det blir.


Lungt ikväll. Folk ville tydligen inte gå ut eller så hade dom annat för sig. Ännu en kväll framför TV:n. Inte så jättemycket att se på så jag kollar lite bloggar. Måste säga att, Ellinor och Jocke, va fint ni har fått i hallen! Ta en titt på den vettja.


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tack, tack! Det var roligt att höra! Ja, vi är faktiskt jättenöjda! Din "ömma moder" har väl fått höra det till leda...

2008-11-09 @ 09:59:18
URL: http://gillbergs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0