Marabou Premium Dark Sesame

Åh va gott det var med mat förut. Köpte även den här innan jag åkte hem från jobbet och mmm va god den vad. Tetsta vettja! Mörk choklad är så gott tycker jag. Vad tycker ni?



Marabou Premium Dark Sesame


Har skrivit lite på min uppgift från skolan. Denna veckan handlar det om reklamationer. Vilka rättigheter man som konsument har och hur man hanterar reklamationer i butik. Inte så jättesvårt men lite jag vill ändå att svaret ska bli bra.


Imorgon efter jobbet ska jag och D åka till Lollo och Erik och hälsa på. Äta mat och kanske spela lite spel. Blir lungt med alkoholen för min del för jag ska köra till Tanum på lördag förmiddag. Blir nog lungt ändå skulle jag tro. Kul att det händer något i alla fall.


Puss & Godnatt!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0