Det Är Söndag Idag

Sovit länge. Skönt. Var ute igår. Skoj och trevligt. Idag blir det bara lungt. Ska plugga lite nu. Tentan närmar sig. Affärsekonomi är ämnet. När jag läser i boken är det en del grejer som det känns som att vi inte har gått igenom?! Får kolla med Classe på torsdag.

Jag igår kväll


Lediga imorgon också. Lediga nästan hela tiden tycker jag. Går två dagar i veckan. Men jag trivs och det är väl det viktigaste. Iofs kan väl helgerna kännas extra långa när man har helg fre-måndag. Ska ju inte åka hem och träffa D förrän praktiken. Känns länge, men vi har ju valt så och det funkar. Det finns ju telefon som tur är.



Nej, nu måste jag plugga. Ska handla om ett par timmar för här ska det bli middag ikväll. Fisksoppa och vitlöksbröd. Ska fixa tillsammans med några här i korridoren. Skoj att vi hittar på något. Vi bor ju faktiskt tillsammans.



Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0