En Heldagsresa

Åh, nu e jag trött. Kom hem för ungefär en timma sedan. Tåget var några minuter sent så sammanlagd försening blev ca 1 timma och 10 min. Inte skoj, men istället för att klaga på SJ måste jag faktiskt berömma alla trevliga konduktörer. Så trevliga och hjälpsamma och eftersom vi egentligen hade bokat sittplats på den egentliga avgången ringde hon och fixade platser åt oss på båda sista sträckorna. Och den ena sträckan fick vi sitta i 1:a klass. Yes! Stora, sköna stolar och massa plats för  ben och armar. Det kallas bra service. Så även om jag egentligen fortfarande inte är helt nöjd med resan, jag fick ändå göra 5(!) byten istället för 1, så måste jag säga att SJ inte hamnade så långt ner på minussidan som dom skulle ha gjort annars. Heja 1:a klass!

Ringde och talade om för D att jag var hemma förut också. Stackar'n han trodde han hade försovit sig och fattade absolut ingenting av vad jag sa när jag ringde. Tog en stund innan han lugnade ner sig. Så jag ber om ursäkt att jag ringde sent.


Nu ska jag sova.



Puss & Godnatt!



Kommentarer
Postat av: daniel

hahaha ja det trodde jag värkligen att jag hade grjort. för det är enda gången nån ringer och väcker mig ju:P hehe

hade gott puss puss

2008-10-06 @ 08:12:42
Postat av: Josefin

Haha, jag tyckte att det var jätteroligt! :)

2008-10-06 @ 10:25:10
URL: http://missjosefina.blogg.se/
Postat av: daniel

hehe jo det kan jag förstå att du tycker! jag bjuder på den

2008-10-07 @ 11:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0