Fisksoppa Med Vitlöksbröd

Igår lagade vi mat tillsammans här i korridoren. Inte alla, men några av oss. Fisksoppa med vitlöksbröd och äppelpaj och vaniljsås till efterrätt. Mmm. Mamma recept på fisksoppan förresten. Det var så gott. Fisk är så gott. Tyvärr äter jag det inte lika ofta nu som student. När jag var liten var fisk till middag min mardröm. Tur att man kan ändra sig!
 Det var jättetrevligt. Kul att laga tillsammans med dom andra och att slippa äta ensam. Äta och laga till sig själv är inte det roligaste. Håller ni med mig?


Fisksoppa & Vitlöksbröd


Idag har jag inget speciellt planerat. Therese kommer hit om en stund. Kanske blir prommenad och lite fika. Fika är aldrig fel.
 Funderar på att boka om min biljett hem för nästa vecka eftersom tentan blir på onsdag istället för torsdag. Skulle åka fredag e.m. men jag kanske åker torsdag e.m eller fredag f.m istället.

Nej, nu ska jag hänga upp lite grejer som jag köpte på IKEA i lördags. Kanske hinner plugga lite också!?


Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0