Göteborgs Central. Klockan är 10:23!

Har redan varit uppe i sex timmar. Oj va mörkt det var när klockan var halv 5. Sov dåligt. Brukar göra det när jag vet att jag har en tid som jag absolut inte får missa. Men nu är jag on my way home. Mellanlandar en timma här i gbg nu. Väskan väger bly och det var en snäll kille som hjälpte mig att lyfta av den från tåget.

Han: "Oj, va tung den va! Är det bara kläder?"

Jag: "Haha, jaa!"

Han: "Haha, ojdå."


Kan ju tillägga att alla andra som stod där också log mot mig. Haha! Vad gör man inte för att muntra upp andra lite såhär på en fredagsmorgon.

Sov i alla fall nästan hela vägen från Kalmar och hit. Knappt 4 timmar. Eller sov och sov, man halvsover ju och vaknar till så fort något händer runt en. Men som tur va fick jag sitta ensam hela vägen. Så jag tog av mig skorna och kröp upp i sätet med jackan runt mig. Regnade på rutan. Rätt mysigt faktiskt. Men det är väl bara jag som säger så för att jag är så van att åka tåg!

Så nu sitter jag här på centralen och har ätit frukost. Mums! Scones med cream cheese och marmelad + juice och latte. Kan det bli bättre? Haha, kanske man kan tycka men jag trivs!



Snart dags att packa ihop grejerna och bege sig mot Karlstadtåget.


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: cicci

låter jättemysigt tycker jag.

2008-10-24 @ 13:11:48
Postat av: Josefin

Det var det också! Har ätit frukost där förut också när jag har varit i gbg tidigt. Espressohouse tror jag det heter! :)

2008-10-24 @ 23:23:39
URL: http://missjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0