Här Bor Jag

Har tagit lite bilder från rummet som jag bor i här i Kalmar. Det får plats mer än man kan tro på 23 kvadrat, eller vad säger ni? Alla möbler utan den ena fåtöljen och ingår i möbleringen. Men allt småkrafs är mitt eget.




Tyvärr är den här väggen av betong så det är nästintill omöjligt att borra i
den och hänga upp tavlor. Så jag gjorde en "fond" av en gardin.
 


Min 90-säng. Är lite ovant när man är van vid dubbelsäng, men helt okej!


Köpte en rislampa. Inget jättefan men det kändes som att det behövdes
något mer än en plafond.



Andra sidan av rummet. Massa fönster betyder massa ljus in. Skönt!



Bokhyllan får fungera som badrumsskåp/matlådaförvaring/bokhylla.



Ni ser att det är ett litet minirum här va?



Inte stort men perfekt som "walkincloset".



Det är så litet här inne att det inte gick att ta kort på hela minirummet, men
det är i alla fall ett litet fönster och tre garderober och min tvättkorg.



Så tråkiga väggar så jag ritarde lite blommor och satte upp!



Puss!



Kommentarer
Postat av: cicci

så tjusigt då.

2008-10-02 @ 00:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0