Har Varit På Byttan & Lyssnat På Isak Strand

Kom precis hem från en supertrevlig och mysig kväll. Jag E och T gick till Byttan, delade en flaska vin, åt lite nachos och lyssnade på Isak Strand. Ja, han va tydligen med ändå till Globenuttagningen av Idol vilket jag hade missat helt. Hur som helst var det jättemysigt.
 Byttan ligger i samma hus som KK, Kalmar Konstmuséum, så man såg slottet inifrån där vi satt. E sa att på sommaren är det mys för då har dom uteservering med livemusik varje dag. Eller sa du varje dag? Jaja, i alla fall kommer det säkerligen bli fler besök där.



Jag på Byttan (blir dålig kvalitet med mobilkameran på kvällen).


Nu blir det sängen för min del. Saknar att krama dig D. Ses ju om en vecka!
 Imorgon kl 10:00 ska vi bli fotograferade för skolan. En och en. Ska ta både porträtt- och helkroppsbild. Jaha, då är ju bara problem vad man ska ha på sig. Hmm. Hoppas inte att det regar lika mycket som det gör nu i alla fall för man vill ju inte se ut som en dränkt katt, eller hur?!

Ska sova på saken tror jag.


Puss & Godnatt!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0