Idag Tänkte Jag Inspireras På IKEA!

Idag är det IKEA som står på schemat. Ska med F dit. Ska väl egentligen inte ha något speciellt. Kanske några planscher. Men jag älskar att bara gå runt och titta och inspireras. Det finns jättemycket saker jag vill ha, inte bara på IKEA utan i andra butiker också, men det känns inte lika roligt att lägga ner massa pengar här i Kalmar när jag bara ska bo ett år. Eller det är ju inte ens ett år.
 Vill ha lite blommor också, men jag tror att det får vänta tills jag kommer tillbaka efter praktiken. För övrigt går vi bara två veckor till och sedan ska jag hem i fem veckor på praktik.


Jaja, först ska ja cykla och köpa lite vin inför kvällen. Paarty ikväll med Elina och Sofie!



Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0