Imorgon Gäller Det. Förresten I Övermorgon Också!

Imorgon är dte som sagt tenta. Har säkert tjatat sönder er om detta redan. Förlåt för det. I alla fall är det försäljningstenta och jag tror faktiskt inte att den kommer bli så jättesvår. Hoppas inte det i alla fall. Nog tjatat för nu.

På sminkgrejen fick vi testa olika rengöringsprodukter och sedan en foundation. Fick såklart ett erbjudande om att köpa detta, men sjukt dyra produkter som absolut inte går ihop med studentlånet. Men superbra. Hade jag haft mycket pengar så. Känner mig len som en bebisrumpa i ansiktet nu. Bra va?
 Ska få en gratis make-up-kurs också. Men eftersom jag åker hem på praktik nu så får det vänta lite för min del.


Just nu lyssnar jag på den här låten och det är inte lätt att sitta stilla ska jag meddela. Lyssna och dansa vettja!






Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns ingen bättre än Robyn!:)

2008-10-20 @ 22:16:54
URL: http://e5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0