Ingerfära I Hett Vatten

Vaknade idag med ont i halsen. Usch, vill verkligen inte blir sjuk. Käkar ibumetin och strepsils så det funkar. Kanske borde göra lite vatten med ingerfära sedan. Har ni testat det när ni är förkylda? Riv färsk ingerfära och lägg i en kopp hett vatten. Smakar ugg men det får gå, det hjälper i alla fall. 

Well, nog om det.


Ikväll blir det superlungt. Åker till Tanum imorgon så jag ska nog ägna kvällen åt att packa. Funderar på vad jag ska ha till den grå kjolen jag köpte. Svart tröja kanske. Fast det skulle nog funka bra med en vit också. Får se hur jag gör. Tar antagligen med mig både en svart och en vit. Kanske därför jag alltid måste sätta mig på väskan för att kunna stänga igen dragkedjan? Jag gillar liksom att ha med mig lite att välja på. Har aldrig förstått mig på dom som reser med enbart handbagage! Hur får dom ner kläder, underkläder, toagrejer, hårgrejer, smink och extra skor i en enda pytteväska? Jag kommer nog aldrig riktigt att förstå det heller? Någon som har någon bra förklaring?



Det är väl Idol ikväll också va?


Ska pyssla lite med att dekorera min tråkigaväggsomdetintegårattborrai så att det inte blir så himlans tråkigt här. Kanske kan visa er sedan?!


Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0