Jag Säljer Även När Jag Sover!

Måste berätta vad jag hade gjort igår natt. Eller gjort och gjort. Sagt kan man väl säga. Kommer inte ihåg ett dugg men Daniel var så snäll och berättade för mig, haha!




Mitt i natten sätter jag mig upp i sängen.

Jag: "Här var det tomt. Den här kan vi sälja."

Daniel: "Vaddå??"

Jag: "Ja, sälja lägenheten! Det är ju ändå ingen som bor här."

Daniel: "Nehej?"

Jag: "Nej det är ju tomt!"

Daniel: "Nej, jag bor ju här!"

Jag: "VA? VA?" (Rädd och tittar mig förskräckt omkring)

Daniel: "Och du bor också här. Sov nu!"

Jag lägger mig och fortsätter sova.




Några minuter senare försäker jag även sälja en svart klänning till en blind människa. Visste ni att det finns speciella streckkoder för blinda? Nej, inte jag heller! Men nu vet jag, haha!

Kommentarer på detta? Haha. Jag går verkligen in för att bli säljare, eller vad säger ni?



Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHA säger jag bara xD

2008-10-26 @ 15:26:40
Postat av: Ellinor

Ja, man kan ju inte sälja om det är tomt...

Känner igen mig! Det har hänt att jag har rabblat julgrupps-priser för Jocke. Sånt e livet...

2008-10-26 @ 16:45:27
URL: http://gillbergs.blogspot.com/
Postat av: Fru Evelina

hahahah! vad rolig du är!! underbart!

f pratar ofta i sömnen och det ger många goa skratta =)



kika gärna in tävlingen på min blogg, du kan vinna en fin skinnväska!



kram

2008-10-27 @ 14:47:00
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0