Just Nu Tar Jag Inte Snabbaste Vägen Från Gbg

Åh, så typiskt, missade den första bussen till tanum (direktussen) när jag anlände till gbg. Iofs hade jag bara 5 min i bytet och för alla som har varit på centralen i gbg är det inte mycket tid att springa på ända längst ner på Nils Erikssonsterminalen. Tyvärr var tåget ca 3 minuter sent så det resulterade i att jag bara hade två minuter på mig vilket blev helt omöjligt. Så jag fick snällt vänta en halvtimma på nästa buss. En halvtimma kanske inte är hela världen kan man tycka. Det var bara det att nu blev jag tvungen att byta buss på Torp plus att bussen från Torp inte åker E6:an utan kör på alla småvägar och in i alla mimisamhällen. Usch! Hade nästan glömt hur jobbig den här rutten är.

Borde vara hemma snart. Om kanske 30 minuter eller så. Jag ska väl kanske inte klaga så jättemycket. Resan har ju gått bra och jag är trots allt van att resa nu och vänta på långa byten och så. Man kanske skulle ha köpt sig en trisslott och vunnit en massa pengar så att man kunde ha ett privatplan. Bra idé ddär av mig eller vad tycker ni?! Problemet är väl bara att jag inte har pengarna.


Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0