LIA (Lärande I Arbete)

Första dagen på LIA:n gjord. Har fått göra lite av varje, men att plocka och vika kläder är ju en syssla som aldrig tar slut. Än så länge tycker jag bara att det är kul att vika eftersom jag samtidigt lär mig sortimentet. Det finns såå mycket fint som man vill ha.


En sån här fin skylt fick jag att ha på tröjan!


Åkte bussen hem och hade tänkt börja med middagen när jag kom hem, men det behövde jag inte. Daniel hade varit så snäll och fixat det. Fattar inte hur han lyckased med bara en arm? Skala potatis och sånt? Men skam den som ger sig tydligen. 
 Tydligen kan man inte diska med en hand så den sysslan fick jag äran att ta hand om. Kanske dags för det nu?


Puss!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0