Måndagarna Är Mina Nya Sönsdagar

Söndag idag alltså. För alla normal jobbmänniskor och många av dom som går i skolan är det sista dagen av helegns ledighet. Men inte för mig. Är ledig måndagar också. Därför vet jag inte om söndagarna känns som söndagar längre. Ganska så skönt i och för sig eftersom söndagar inte har varit mina favodagar innan. Men nu är det sista veckan det blir såhär för på fredag åker jag hem och ska ha praktik i fem veckor. Så det så.

Det är strålande sol och blåser halv storm här idag för er som är väderintresserade! Sitter inne och pluggar i mina mjukisbyxor. Är faktiskt sugen på att ta en dusch och fixa iordning mig lite. Men först kanske man borde ta en prommenad och handla lite. Är ju ingen idé att fixa sig och sedan gå ut i stormen och förstöra det, eller hur? Jaja, vi får väl se hur jag gör. Först måste jag plugga lite till, sen får vi se. Meddelar senare vad som händer.
 Förlåt om det verkar lite förvirrat men ibland blir det så.


Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0