Ni Vet Väl Att Klockan Snart Är 11 Och Inte 12?

Skönt med en extra sovtimma inatt. Vaknade vid 9 först och insåg att klockan bara var 8 så jag somnade om iden. Mmm! Jaha, det blev TV-tittande igår. Inte så mycket att se men.

Ska åka in till stan en sväng nu och köpa en ny foundation på Make Up Store. Superbra är den och även om den är lite dyrare än exempelvis L'oreal är det helt klart värt pengarna eftersom den räcker jättelänge. Jag har haft min i över ett halvår nu och använt den nästan varje dag. Testa vettja!


Sedan blir det hockey i eftermiddag. D's bror spelar så vi går upp och tittar. Nej, nu ska jag fixa mig, prata lite med min enarmade bandit (eller var det kanske tasikgt sagt?) och sedan bege mig till stan.



Puss!♥



Kommentarer
Postat av: daniel

haha jo kalla mig din enarmande bandit om du vill! känner mig som en varjefall. eftersom armen sitter fast:P men jag tycker att jag klarar mig bra ändå fast man är handikappad ett tag framöver..



puss puss

2008-10-26 @ 12:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0