Promenad?

Just nu känns det som att jag inte får in mer i min hjärna. Läser samma sak flera gånger men får ändå inte något rikigt grepp. Kanske dags för den där promenaden. Jag vet att det brukar funka mot det mesta. Frisk luft rensar hjärnan liksom. Helst av allt vill man sätta sig vid vattnet och tänka. Havet har något lugnande över sig. Jag vet inte exakt vad det är, men eftersom jag är uppväxt med det känner jag mig trygg där.


Nu är det bara 4 dagar kvar här, sedan åker jag hem och får träffa dig igen Daniel. Jag har det jättebra här och trivs, men ibland känns det verkligen att det är långt hem. Telefonen finns ju där hela tiden men det är inte samma sak. Jag längtar efter kramar!


Kanske ska ta den där promenaden nu.


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Daniel

ja nu är det ju bara 4 dagar lvar till du kommer hem. och bara 3 dagar kvar på arbetet för en längre stund. måste hitta på nått dom månaderna som jag ska vara sjukskriven anars kommer jag gå åt! hade gott så hörs vi puss på dig gumman:P hehe

2008-10-19 @ 19:32:44
Postat av: Josefin

Kul att du kallar mig för Ivar. Haha. Vi ska nog hitta på något! Puss!

2008-10-19 @ 20:32:13
URL: http://missjosefina.blogg.se/
Postat av: Daniel

haha det var ju inte riktigt meningen men det skulle kanske vara kul att kalla dig ivar ett tag:P hehe

2008-10-20 @ 18:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0