Sista Kvällen Med Gänget. I Alla Fall På Fem Veckor!

Hade en jätterolig kväll igår. Började med after work-buffe på Pipes. Gott och trevligt. Mellanlandade en stund hos Elina efter det, sedan vidare till en lokal och hade förfest. Såklart utgång också.

Nu packar jag inför morgondagens hemfärd. Ska ju vara hemma på praktik i fem veckor nu. Det kommer bli skönt att ses igen, telefon är inte samma sak, eller hur D? Men samtidigt kommer jag ju sakna min tjejer här. Ni är underbara!
 Den stora frågan är bara hur jag ska lyckas att få med mig alla grejer. Har lånat en jättestor väska på hjul av Daniels föräldrar men jag har insett att jag nog ändå inte kommer få ner allt i den. Jag menar fem veckor med praktik på MQ, då måste man ha med sig nästan alla kläderna. Inte sant?

Nej, nu ska jag fortsätta packa och sedan ska jag försöka träffa E innan hon börjar jobba + att jag ska träffa T en sväng också.



Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0