Städa, Städa Varje Fredag, Eller Idag Är Det Ju Lördag!

Konstigt det där med att när jag har varit ute och kommit hem sent kan jag inte sova länge. Vaknar vid åtta, pigg och kan absolut inte sova mer. Börjar bli lite tröttsamt det där eftersom jag vet att jag egentligen behöver sova mer. Jaja, jag har i alla fall hunnit massa. Började med att prata med Daniel. Saknar dig älskling! Sedan cyklade jag till T och vi gick en promenad. Cyklade tillbaka hit och håller på att tvättar nu. Måste städa också, både toan och rummet. Grundligt! Jag tycker verkligen inte att det är roligt men det är så skönt när det är klart, fint och rent!


Igår. En Anderssons öl till en Andersson!


Pratde med E precis också. Vilken tur jag har haft som har hittat så underbara kompisar. Kan prata om allt och skratta och gråta. Det känns som att vi har kännt varandra mycket längre än två månader!


My girls



Nej, nu ska jag hämta min tvätt.


Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0