Supershopping!

Japp, idag fick jag vara med dekoratören. L heter hon. En jättesnäll tjej. Vi flyttade om två avdelningar och det tog nästan hela dagen eftersom ett par väggar skulle byggas om och så. Alltså vi snickrade inte väggar utan flyttade om hyllor, stänger och sånt.

Egentligen det var "Supershopping" i "Mitticity" (Gallerian här i Karlstad) ikväll var det jättemycket folk efter klockan sju. Butikerna hade olika erbjudanden vilket såklart lockade en massa folk. Kul att få hjälpa kunder, svara på frågor och vara social och trevlig.

 Vanlig tid imorgon igen, men på fredag skultar jag en timma tidigare. Då ska vi åka hem till Tanum och hälsa på mamma, Lotta och Matilda.



Nu ska vi se ett avsnitt av Lost 4 och sedan blir det nog sova.



Puss & Godnatt på er!♥



Kommentarer
Postat av: ilina

Heeej gumman!:) De är såå roligt att läsa att de går bra för dej. De går topp för mej också..

Jag vet inte om du ser vilken tid jag skrivit denna kommentar, men jag kan säga att jag nyss kommit hem från O'learys.. varit en runda med Sofie, de va väldigt lugnt på stan ikväll, men hejochhå vad de va roligt ändå..

Hoppas återstående fyra veckor går snabbt nu så man få se dej här i stan igen! Miss you babe!!

Massa Pussar från Kalmar-ilina! Sjukt lång kommentar!;)

2008-10-30 @ 02:59:15
URL: http://e5.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vad glad jag blir av att få små brev som kommentarer. Mera sånt! :)



Haha, du kunde inte hålla dig trots LIA:n. Saknar dig också snygging! Antar att Kalmar inte blir sig likt förrän jag är tillbaka igen, haha!



Vi hörs på telefon någon dag också! Ta hand om dig sålänge. :)



Puss

2008-10-30 @ 19:23:20
URL: http://missjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0