Usch, Det Har Börjat Regna!

Har hämtat skorna i nu. Dom var inte färdiga till den tiden han sa så jag fick vänta en halvtimma extra. Gick runt och kollade i lite affärer som tidsfördriv. Köpte faktiskt inget. Var inne på Body Shop och spanade lite på bodybutter. Det är en, jag säger inte vilken, som jag hade när jag och Daniel träffades. Varje gång jag luktar på den kommer jag ihåg hur det kändes den dagen vi blev tillsammans!


Det är så fin färg på träden utanför mitt hus.



Några cyklar. Min är femte från vänster om någon är intresserad.



Påväg till stan för att hämta skorna. Cyklade som ni kanske har förstått.



Var inne på Villige. Blev helt kär i den här lilla hörnan. Älskar nämligen
vikväggar.



Dom har massa fint där inne. Bl.a. papperspåsar med mandelskorpor. Mys!



Såhär ser jag ut idag.



Nu ska jag plugga en timma. Måste verkligen. Somnade nämligen över boken igår. Så även om det är fredag idag är det dags för lite affärsekonomi. Har bestämt att jag inte får äta något av det naturgodiset jag har köpt förrän efter jag har pluggat. Tror ni att det funkar? Klart att det gör!


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt du är!:)

2008-10-10 @ 23:17:22
URL: http://e5.blogg.se/
Postat av: Daniel

haha det där med naturgodiset tror jag inte att du klarar av att vänta tills du pluggat klart att äta:P jag antar att du tog en direkt innan du la ner det i mat pösen:P hehe

2008-10-11 @ 18:35:55
Postat av: Josefin

Det gjorde jag faktiskt den här gången, tro det eller ej!

2008-10-12 @ 12:29:29
URL: http://missjosefina.blogg.se/
Postat av: daniel

då var det värds rekord för din del då:P hehe vet inte om jag tror digg till hundra men men. skitsamma säger du det så!

2008-10-13 @ 13:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0