Jag Känner För Lost

Mm, skönt med datorn i knät. Det är kallt och jag fryser. Är hemma hos D's försäldrar och tittar på hockey. Eller ja, tittar gör jag väl inte, men dom andra gör. Jag sneglar lite bara.  Haha, så intresserad är jag av det idag.

Rolig dag på jobbet idag också. Svårt att berätta exakt vad jag har gjort, men kul är det i alla fall. Har hjälpt dekoratören lite idag också.
 Köpte med mig en skjortklänning och en sjal idag. Ska visa er. Kanske imorgon.


Sedan när vi kommer hem ska jag packa inför morgondagen. Imorgon åker vi till Tanum. Eller det kanske jag redan har skrivt om? Jaja, i alla fall blir det en lugn helg hemma. Ingen halloweenfest för mig, men kanske för någon av er? Det värker lite i festtarmen måste jag säga men eftersom D är enarmad och inte ska dricka väntar vi nog någon helg till med party. Ska dessutom bli kul att komma hem till Tanum och mysa.


Blir eventuellt ett till avsnitt med Lost sedan också. Måste säga att det är svårt att bara se ett avsnitt av den serien, även om säsong 4 inte är lika bra som de innan.




Puss!♥



Kommentarer
Postat av: iina

Du har en jätte fin blogg nu!

Hur har du fått en sån schysst bakgrund? jag vill också!:) Såg att du ringt ikväll, har jobbat:( Puss

2008-10-30 @ 23:04:45
URL: http://e5.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tackar! Ja, det är lite trixigt och svårt att förklara såhär. Men jag kan hjälpa dig när jag kommer tillbaka till Kalmar. Sålnge får du nöja dig med att skriva fler inlägg;)



2008-11-01 @ 14:10:03
URL: http://missjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0