Afro Power Dance

Igår började jag träna. Har inte kört sedan innan sommaren så det var både skönt och välbehövligt att komma igång igen. Therese är också med. Igår hade vi bestämt att vi skulle gå på BodyStep. Men så undrade Therese om inte jag ville följa med på BodyJam (dansklass) också. Jo visst.
 När vi kom dit var det passet ersatt med ett Afro Power Dance-pass.  Jaja, vi tester väl det då tänkte vi och det var rätt roligt faktiskt. Blev helt genomsvettig efter en timmas dansande, men vi körde på med BodyPump ändå. Det är såå roligt. det har jag ju gått på en del innan så där kände jag mig som hemma. Nice!


Gick med T hem sedan och gjorde mat, kollade på Idol 2008 och kollade film. Mysigt.
 Idag är vi lediga. Tror att vi ska åka ut till IKEA en sväng. Kanske Elina också skulle följa med, kul! Men först ska jag leta reda på en tredje intervjuperson till arbetet i skolan.



Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0