En Van Tågresenär

Ja, jag börjar bil van vid att resa nu. Speciellt inom sverige, med tåg. Har faktiskt ingenting alls emot det. Det är ganska lätt at sysselsätta sig; greja med datorn, läsa, plugga, sova, ja man kan göra det mesta. Dessutom är det oftast mycket lättare att gå på toa på tåg än på buss. I like tåg!


Bild: http://google.se


Hur som helst är jag påväg tillbaka till Kalmar nu. Ska till skolan imorgon igen. Det var skönt att få komma hem under helgen i alla fall. Har inte gjort någonting speciellt. Eller ja, hälsat på mormor och Ingegärd och så åkte vi ju och hälsade på Lisa och Kieran, men ändå tycker jag att det har varit lungt och skönt.

Är i Göteborg om en halvtimma och ska byta där till tåg mot Alvetsa. Alvesta är sista bytet innan jag är framme i Kalmar. Jaja, nu vet ni det. Något mer? Nej, inte just nu. Återkommer.


Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0