Godnatt!

Nu har jag varit och tränat. Jättebra pass. Kände mig lite depp precis innan, men träning är verkligen ett jättebra sätt att bara ha kul och inte tänka på något annat än just det man håller på med.


Hängde med hem till Tess sedan och åt jättegod chili con carne som hon lagade. Mums! Kollade Idol. Måste säga att det var sådär. Kanske delvis för att vi sat och pratade under tiden. Pratade om en massa saker, både roliga och tråkiga och det behövdes verkligen kände jag.
 Elina skulle också varit med, men hon stannade hemma den här gången. Såklart kommer det massa fler gånger tjejen! Eller hur?
 
Kollade på Dirty Dancing 2 också, men jag måste säga att jag kollade inte så mycket, blev mest prat.


Imorgon är det skola igen. Får se vad vi lär oss imorgon. Idag har vi lärt oss hur man ska bemöta kunder som kommer in i en butik, hur man gör en kort företagspresentation och även hur viktigt det är att kunna vara neutral mot de kunder man träffar. Fick ytterligare ett mission idag, fast mindre än det förra; att säga hej till en massa folk på stan och kolla vilket "hej" man får bäst respons på. Jo, jag vet det låter lite stört men det kanske funkar?! Alltså, vi gör det ju för att öva oss på olika saker, men ibland känns det jättesvårt att göra något som man inte är van vid. Får se om jag ska göra den där "Hej"-grejen. Vad tycker ni?



Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0