Hemma I Mitt Tredje Hem

Kom hem igår kväll. Tåget var sent 45 minuter. Det är så typiskt när man bara vill komma hem. Känns ändå lite konstigt att åka hem till Kalmar ännu. Just nu är det här ju hemma, men hemma hemma är ju hos Daniel på Hammarö och hemma hemma hemma är ju i Tanum. Man väljer sig väl, men lite konstigt är det.

Jag har haft en jättebra helg i alla fall. Först roligt att träffa moster I på fredag kväll. Träffade Jenny när hon lämnade hunden, kul att ses!  Vi mötte Isabell på stan, när hon kom från Stockholm, på lördag och fikade på stan. Andreas kom senare på kvällen. Daniel och Kasper kom och hälsade på en sväng. Du har växt så Kasper!
 Igår på dopet träffade jag mina systrar och mormor. Mamma kunde tyvärr inte vara med eftersom hon var sjuk. Typiskt. Hoppas att du mår bättra nu!

Lite tråkigt att åka åt andra hållet än alla andra, men skoj att träffas!


Idag är jag ledig. Har blivit så förkyld (som alla andra) och hoppas att det snart går över. Hade egentligen tänkt att träna den här veckan, men vi får se hur det blir med det nu då.
 Kanske blir en fika med E idag. Måste handla också. Tänkte försöka hitta till Maxi idag. Får se hur det går.


Vad har ni gjort i helgen?



Puss!



Kommentarer
Postat av: cicci

Ja du detta med att vara hemma och åka hem. Så efter helgen åker man hem igen. ;-)

Var dopet fint då?

2008-09-08 @ 15:33:54
URL: http://livethoslarssons.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ja, ett jättefint dop. Eftersom det inte var i samband med gudstjänst så blev det väldigt personligt. Kasper skötte sig exemplariskt :)

2008-09-08 @ 21:02:35
URL: http://missjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0