Idag Är Det En Solig Ledig Onsdag I Kalmar

Åh, va underbart att vakna och se att det är alldeles soligt och härligt ute. Vaknade vid nio och kunde inte somna om. Hade jätteroligt igår kväll på klassfesten. Åt jättegod mat och drack vin. Det blir en helt annan sak att träffa klassen när man inte har lektioner, även om vi ändå va i vårat klassrum. Haha, kändes rätt konstigt att sjunga Sing Star och dricka vin i skolan, men trevligt.
 Folk började dra sig hemmåt allt eftersom, men vi var ett gäng som drog ut på stan. Jättetrevligt och när dom körde ut oss från stället vi var på strax efter två var alla sugna på att fortsätta så jag gick inte och la mig förrän halv 5. 

 Det är därför jag menar att jag egentligen kanske skulle ha behövt ha somnat om vid nio när jag vaknade men det ville inte min hjärna gå med på. Så vad har jag sysslat med sedan dess då? Jo, jag hämtade datorn och låg kvar i sängen en timma och kollade runt lite på nätet. Åt frukost. Ringde Elina och Therese. Har sminkat mig och ska snart dra ner på stan och träffa mina girls.


Så här ser jag ut idag. Lite trött och har inte fixat mig jättemycket. Kör lite
trollhår idag.


Så var det med det.

Saknar min D idag, men vi ses på fredag! Längtar!


Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0