Imorgon Drar Jag Till Skövde

Hemma från skolan nu. Slutade lite tidigare idag. Skönt efter en hel dag med affärsekonomi. Det var första gången idag på den kursen. Debet, kredit och moms snurrar runt i mitt huvud nu, men jag ska nog få ordning på det så småningom. Är inte helt främmande längre i alla fall. Verkar faktiskt ganska roligt.

Igår efter vi hade varit på stan och fikat och shoppat lite bestämde vi oss för att gå ut på kvällen. Helt spontant. Jag, två tjejer i klassen och en av deras kompisar. Hade jätteroligt. Kändes som att vi har känt varandra längre än vi egentligen har.


Imorgon drar jag till moster i Skövde. Ska på barndop till Kasper på söndag, men Isabell och Andreas skulle också komma imorgon och det är alltid trevligt att träffas.

Puss!



Kommentarer
Postat av: Daniel

Du sa ju att dom inte skulle komma förens på lördag ju:P

2008-09-04 @ 21:39:05
Postat av: Josefin

Jo, jag vet. Men man kan väl ändra sig?:P

2008-09-04 @ 22:18:19
URL: http://missjosefina.blogg.se/
Postat av: Daniel

Så det säger du att man kan.det har jag inte gjort nån gång tror jag:P hehe

2008-09-07 @ 13:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0