Jag Har Blivit Utmanad

Jag har antagit Ciccis utmaning. Here it comes:


Fem saker i min frys:
Det enda jag har i mitt frysfack i Kalmar är en halv färdigskivad limpa. Sorry!


Fem saker i min väska:
Plånbok
Kalender
Pennor
Läppglans
Solglasögon


Fem saker i min garderob:
En snygg, svart, nyinköpt väst
Plattång
Verktyg (Hos mig innefattar det en hammare och en skruvmejsel)
Svarta pumps
Även jag en hel hös scarfs, men man kan aldrig få för många!


Fem saker i min bil (Daniels bil):
Isskrapa
Småpengar till parkering
CD-skivor
Solglasögon
Reservdäck


Fem saker i mitt badrum:
Morgonrock
Tony & Guy for curls
Rött nagellack
Tandkräm från IKEA (Ja, dom säljer även tandkräm numera)
Bomullspads


Fem saker i mitt kylskåp:
Prästost
Lök
Mellanfil
Creme Fraiche med chilismak
Zucchini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0